sobota, 3 sierpnia 2013

Mój własnoręcznie robiony zestaw do rekreacji + kantary

Pomalowane...siodło??! Tak! Wczoraj zrobiłam  zestaw rekreacyjny i powiem, że całkiem nieźle, jak na pierwsze malowanie.

AAA!!! Zrobi łam swój pierwszy zestaw i to całkiem niezły. Selena jako model. Myślę, że te siodło razem z kantarem i wodzami stanowi idealną parę i wszystko do siebie pasuje. Użyłam dwóch odcieni różu, biel i czerń. Ładny?

 
Siodło (pomalowane) Kojarzycie je? W galeriach na zdjęciu Eliza w nim jeździ na Amancie ( wtedy jeszcze było nie pomalowane )Według mnie teraz wygląda o wiele lepiej w bardzo ładnym zestawie do rekreacji. 

           Postarałam się, m wypinacze na ogonie .

I wodze też niczego sobie, doczepione do kantara takimi zapinkami.
Podoba Wam się??!!Czekam na komentarze!!




Kantary ;)

A to dwa takie kantary :

Pierwszy kantar :


Taki zwyczajny sznórkowy kantar dla Olimpa. Ładnie się w nim prezentuje i wygląda lepiej ( na Olimpie ) niż zwykły kantar.

Drugi kantar :

Kantar dla Hery, bardzo do niej pasuje  kolorystycznie. Pięknie w nim wygląda i ładnie się prezentuje.
Te wstążki tak dla ozdoby ;)
OK, TO WSZYSTKO, ALE ZAPRASZAM NA NOWE ZDJĘCIA DO GALERII !!! ;)

1 komentarz:

  1. fajnie kolorystycznie wygląda to różowe siodełko i kantar :) tylko kantarek nieco na chrapy zachodzi, ale ogólnie bardzo ładnie.
    zapraszam do siebie - też robię rzędy jeździeckie, ale na większą skalę
    larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń