czwartek, 6 sierpnia 2015

Mała Poranna Sesja Collecty:)

Witajcie:)
Dzisiaj rano obudziły mnie wczesne promienie słońca wdzierające się do mojego pokoju. Nie umiałam zasnąć, więc pomyślałam, że wezme pare modeli i porobię im fotki o porannym słońcu:) A więc zapraszam do popatrzenia i ocenienia efektów mini sesji paru modeli Collecty:))

Panie przodem, a więc najpierw- Selena, klacz mustang:)














Selena i Testral :)



Ktoś się przyłączył? No tak, Mefisto nie lubi być gorszy od innych;)



 -------> Mefistoooooo!:)






Teraz trochę Testrala----->












 I na koniec---> ostatnia modelka, czyli ALASKA:)))














i to tyle ze zdjęć:) Myślę, że Wam się trochę podobały i zostawicie jakiś pozytywny komentarz :3 Jak Wam sie podoba w ogóle nowy wygląd bloga? Cos jeszcze zmienić, czy przywrócic dawny?

Pozdrawiam gooooorąco, tak gorąco, jak teraz jest u mnie...(yyy...35 stopni!)

Miragea :***



12 komentarzy:

  1. Bardzo,bardzo udana sesja. Klacz mustang... chyba sobie muszę sprawić ten model. Jest świetny.Oczywiście reszta modeli też prześliczna. Wgląd bloga jak najbardziej. Piękne zdjęcia:*
    Pozdrawiam!!!
    greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Klacz mustang to na prawdę świetny model, był moim pierwszym z Collecty, baaaaardzzoooo ją polecam :)))

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia <3. Przecudowne! Co do wyglądu bloga, mam parę zastrzeżeń:
    1. Tło się powtarza, a to nie wygląda najładniej (ale zdjęcie zacne, naprawdę! :3)
    2. Zakładka "Nasza Folblutka" nie oddaje uroku bloga :/
    3. Twój profil powinien być z drugiej strony.
    I to wszystko, do czego ewentualnie mogę się przyczepić c:.
    Bymbym zapomniała, świetny nagłówek!
    Pozderki, Tara :).
    PS. Kiedy kolejna relacja z jazdy? :3 Uwielbiam je c:.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię, zmieniłam już to tło, resztą się zajmę później:)
      Relacja z jazdy mówisz? Hmm... Myślę, że we wtorek lub środę, bo jade wtedy:) Z tych co byłam na razie, mam filmiki, a one nie chcą mi się przesłać ;( Ale damy radę:D

      Usuń
  3. Super fotki!
    Wygląd ładny ale zgodzę się z Tarą - tło się tak powtarza i to mogłabyś ewentualnie zmienić. Reszta już jest ślicznie :)
    Pzdr.!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też powtórnie gorąco :-:
    Fotki fajne, chociaż na niektórych konie wydają się za chude i rzuca się w oczy ta wąska klatka Collect (szczególnie jedno zdjęcie morgana) no albo mi się wydaje :P
    Blog wygląda super \(^.^)/
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, Collecta rob bardzo wąską klate, jest o troche nieproporcjonalne;( Dzięki :))

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia, nie szkodzi, że tło to samo :)
    Coraz bardziej przekonuję się do Collecty, chyba niedługo muszę złożyc zamówienie w monocerusie :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana sesja - modele świetnie wyglądają w trawie, wyszło bardzo profesjonalnie!
    Zaraz dodam Twojego bloga do polecanych.
    U mnie też straszny upał.

    http://deterrasomnia.blogspot.com/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę udana sesja! Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam.
    damaroy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog,miło się go przegląda :) Sesja super :*
    Bardzo serdecznie zapraszam do siebie :)http://d-photography-d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie przyjemne, letnie zdjęcia, aż mnie słoneczko grzeje po twarzy ;). Świetna sesja, pozdrawiam :)
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń