piątek, 23 stycznia 2015

Już Jestem! + Stajnia Schleich :)


Po pierwsze: PRZEPRASZAM...Bo nie pisałam już chyba z grubo ponad dwa tygodnie. Niestety, odkąd zaczęła się  szkoła, kompletnie na nic nie mam czasu...A poza tym pogoda jest jaka jest, czyli brak śniegu, deszcz, dodatnie temperatury... Więc nie ma nawet jak wyjść i porobić fajnych zdjęć modelom. Zastanawiałam się, o czym by Wam tu napisać, i zdałam sobie sprawę, że nie pokazywałam Wam jeszcze stajni dla moich koni schleich i Collecta!  A więc  zrobiłam parę fot, a na końcu zdjęcia małych koników z poprzedniego posta dla Sara Miłośnik Koni.
Miłego oglądania! 






























 I jeszcze tak przyczepa: 


Teraz zdjęcia, specjalnie dla Sara Miłośnik Koni: (mówiłam, że mam całe stadko ;) ) Dla niewtajemniczonych: te koniki są o wiele mniejsze od Breyer Stablemates :



Ten mi bardzo przypomina Zenyattę... :P

Na zakończenie, wstawię jeszcze dwie fotki, z jazdy, którą miałam w sobotę :) :

 ^ Tu Ronia skacze co najmniej tak, jakby było ustawione tripplebare :D

^.^ Galopik na cordeo <3

Dla tych, którzy czytają mojego drugiego bloga z opowiadaniem ( pewnie mniej niż garstka osób :/  )
Rozdział trzeci dodam za około dwie godzinki, bo jade teraz do sklepu -.-
To do następnego postu!
Wiktoria :*

13 komentarzy:

  1. Fajna stajnia :) Ja jeszcze nie jeździłam na cordeo.
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i pomysłowe zdjęcia :)
    Na jeździe musiało być suuuupeeer ! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! :)
    Biegnacy-Znaczy-Wolny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i było super! Na cordeo juz jeździłam wiele razy, ale ostatnio było wyjątkowo <3

      Usuń
  3. Piękne fotki, a te małe koniki śliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie jakbym widziała tą stajnie na youtube xD
    pozdrawiam, ja dopiero jestem przy galopie i terenach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spostrzegawcza jesteś, bo robiłam kiedyś filmiki na youtube, ale juz przestałam, ale wiele się też zmieniło w stajni :D

      Usuń
  5. fajna stajnia, dobry klimat blogu fajne zdjęcia z jazd;będę tu często wchodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mocno się pochyla przy skokach. To tylko taka drobna uwaga.nie bierz tego jako hej czy coś. Ja też tak mam. A tak w ogóle to zdjęcia świetne. :-DI stajnia ten. Ja tak nie umiem.:'(

    OdpowiedzUsuń