czwartek, 20 listopada 2014

Nowości na rok 2015! Schleich+Collecta!

Wiem, że na blogach juz o tym pisano, ale tutaj tez może być ;) Otóż pam para pam...

KONIE SCHLEICH 2015!

Ogier Tinker

Klacz Pinto
Ta klacz na pewno u mnie nie zagości. Jest to po prostu koń na jednym moldzie, tyle, że przemalowany...Chyba nie ma sensu mieć dwóch tych samych koni, tylko w innych kolorach...

Klacz Tinker
Klacz Tinker- zdecydowanie bardziej podobała mi sie starsza wersja :/

Żrebię Tinker

Klacz Baskhir Curly
Jako tako zła nie jest...Ale Wam też sie wydaje, że schleich z roku na rok jest coraz mniej realistyczne? Przynajmniej w większości figurek koni...

Żrebol powyższej klaczy ^^


Wałach szetland


Klacz szetland



Źrebolek szetland :P


Klacz islandzka (śliczna)

Wałach ardeński (WOW)

Ogier pinto
 Pinto jest śliczny, pewnie znajdzie sie na mojej liście, bo ma piękna pozę, niepowtarzalną. Ale itak chyba stary lepsiejszy ;)



Klacz knab
  - moim zdaniem jest lepsza. (ale mogli bardziej pocieniować..)


Żrebię ardeńskie

Ogier fryzyjski
 Wiktoria niema zastrzeżeń, bardzo dobry model xD
Ogier Tennesse Walker
 Jest BEAUTIFUL ^.^ Wygląda jak jakiś exlusive ;) Ale...Nie wiem, czy lepszy ten, czy starsze malowanie...Jestem zwolenniczką tego modelu, i ta zmiana...Nie będę się umiała przyzwyczaić... ;)


Klacz andaluzyjska <3
 NAJLEPSZE NA KONIEC!
Klacz mnie złapała za serce- jednymi słowy MUSZĘ ją mieć! ...Śliczna...Chyba najlepsza z 2015 <3 I ta jabłkowita maścina...Ahh... ^.^
 

 A teraz COLLECTA. Ja bardzo lubie tą firmę, na pewno pod względem anatomii jest lepsza od schleich. Ja dostrzegam w nich...Takie małe breyery :) A szczególnie w nowych... Myśle, że z nowej collecty zakupie więcej, niż z nowych schleichów! :P


Ogier Perszeron


Ogier Campolina

 Campolina jest cudowny, przynajmniej na zdjęciach. Jeżeli jest taki też w rl, na pewno znajdzie u mnie miejsce



Klacz hanowerska

Klacz knab.
 Ona jest prawie taka sama, jak klacz knab. schleich 2015! Zauważyliście?! Ma taką samą pozę! Jednak jako zwolenniczka collecty, mówię, że dla mnie ta knabstrubka jest lepsza niż schleichowa. :D


Mustang kasztanowaty- overo
 Mmmm...Nie umiem się nagapić...Śliczności.... I to w skali 1:12. Collecty upodabniają się troche do breyerów! Tak mi sie zdaje... On może będzie u mnie, bardzo bym chciała...Ale jak bym kupiła wszystkiemodele colllecty, które bym chciała, to bym została bankrutem xD. Ten model na prawdę mi się podoba :)


mustang, izabelek >3
 Izabelowaty też fajny...Ale powyższy, overo lepsiejszy :)


Klacz Dartmoor Hill

klacz ASH
 I tym akcentem kończymy :P Jakie modele Was najbardziej chwyciły za serducho? (Mnie collecty...<3)
Collecty z roku na rok są coraz lepsze...Ostatnio je kupowałam w...Rosmanie w Plazie! ;) Za jedynie ok.23zł! Schleich są o 10 zł droższe, a czasami nawet gorsze...Dobra, już dosyć :) Piszcie komentarze!
Dobranoc, Wika :*


21 komentarzy:

  1. Mnie też bardzo podoba się mustang overo. Ciekawe czy z malowaniem bedzie równie dobrze :) Na mojej półce miejsce zajmie na pewno on, perszeron, campolina i klacz hanowerska ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie konie są takie cudne *.* jedynie co to źrebak szetland. mi się nie podoba :/
    Fajny blog ^^ Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://www.psiakischleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze Schleich jest jeszcze jedna klacz i ogier Pinto. Są na tych samych moldach, co te, które wymieniłaś w notce.
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba mustang overo z Collecty . Podejrzewam, że dużo z tych modeli do mnie trafi :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne odczucia co do modeli Schleich 2015, klacz andaluzyjska jest naprawdę cudowna *-* od dzisiaj wpisana na chciejlistę :P Collecta w Rossmanie ? nie widziałam jeszcze :) muszę to zobaczyć! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas :* jkstable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorka..Może cię to obrazi..Ale moim zdaniem klacz knab. Jest skopiowana z Schleich!Bez obrazy.Lecz ja bardziej lubię Schleich.Mam tylko jednego konia z Collecta fjorda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy ma prawo mieć swoje zdanie, i w żadnym wypadku sie nie uraże, kiedy je wyrażasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. nowe schleich'y są lepsze od nowych koni z colletty moim zdaniem. bardzo fajny post :)

    zapraszam
    konska-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. klaczy andaluzyjskiej i ogiera fryzyjskiego, CHYBA nie będzie w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  10. wolę schleichy a klaczy andaluzyjskiej ma w ogóle nie być i strasznie mnie to zmartwiło:( ale collecty mam psa a konia żadnego chociaż też fajna

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie można kupić tą andaluzyjke?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam wole konie schleich no i ja w Niemczech jestem to napewno nabede sie tej klaczy andaluzyjskiej musze ja miec poszarpala mi serce taka piekna ♥ i w Niemczech najdroszszy schleich 6,99 euro xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam wole konie schleich no i ja w Niemczech jestem to napewno nabede sie tej klaczy andaluzyjskiej musze ja miec poszarpala mi serce taka piekna ♥ i w Niemczech najdroszszy schleich 6,99 euro xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Figurki Schleich jak dla mnie są ładniejsze.
    Koniki Baskhir Curly nie wyglądają najgorzej, ale daleko im do uroku tej rasy

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie kupić Klacz andaluzyjską? Jest śliczna. Bardzo proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie kupujesz konie z collecty?

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej , hej ;)
    Gzie można kupić tą klacz andaluzyjską 2015 ( schleich ) ?
    Gdzie można tez kupić konie z Collecty te ''nowsze'' :D ?
    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  18. 24 years old Business Systems Development Analyst Rollin Franzonetti, hailing from Smith-Ennismore-Lakefield enjoys watching movies like Benji and Scrapbooking. Took a trip to Humayun's Tomb and drives a Ferrari 400 Superamerica. moj blog

    OdpowiedzUsuń