niedziela, 10 sierpnia 2014

Dzięki :*

Hej <3
Ostatnio się opuszczam troche w pisaniu postów... Ale to dlatego, że prowadzę też stronkę na fb o koniach schleich:  https://www.facebook.com/profile.php?id=100007787174725
Możecie zajrzeć :-) Tam zdjęcia są bardzo często dodawane :-)  A...Chciałam Wam...No... PODZIĘKOWAĆ :-D Za to, że pod każdym postem są komentarze, za to, że piszecie mi miłe słowa, za to, że pomagacie mi wyjaśnić sprawę z tym zdjęciem... Duuużo tego jest :-) No...Podsumowując...Jesteście WSPANIALI ! <3  W nagrodę macie tu dwie takie fotki :) Na tej mojej stronce o schleich są takie same, tylko podpisane "Schleich Polska " (teraz już każdą fote podpisuję ) I nazywam się tam Nero (tak jakby co xD) . Jak sie foty podobają? :-D




























1 komentarz:

  1. No za podziękowanie dziękujeeemyyyy....
    A na fb udostępniłam twoją skradzioną fotę, a co do zdjęć to gówno widzę bo komp mi trochę nawala (z resztą jak zwykle).

    OdpowiedzUsuń