sobota, 9 sierpnia 2014

KRADZIEŻ!!!

Jest mi bardzo przykro, ponieważ ktoś, skopiował moje zdjęcie, ustawił je na profilowe na facebooku, i oświadcza, że zdjęcia zrobił sam. Czy na to wychodzi, że nie można już zostawiać zdję niepodpisanych?! Naprawdę! Zawiodłam się...
Oto ta strona...Piszcie do nich razem ze mną, moze zmieni tą fotke...Liczę na Was!

https://www.facebook.com/konie.schleich.737

Zawiodłam się... :( Liczę na Waszą pomoc... Jeśli ktoś ma fb, napiszcie im!

:-(
Chodzi o to zdjęcie:
Może pomyślicie, ze jestem dziwna, ze robie taką afere ze zdjęcia... Ale proszę Was o pomoc :) Pa pa...

5 komentarzy:

  1. Wiesz ja nie myślę, że robisz "niepotrzebną aferę" bo sama bym tak zareagowała, ale chyba trzeba będzie zacząć podpisywać zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również sama bym tak zareagowała . Mam facebook'a i zrobię wszystko co się da :) Pozdrawiam !
    Zapraszam do mnie : http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ukradła jedna posta i jak do niej pisałam na howrse to mi odpisała że niczego nie kradła a jak pisałam na jej blogu to usuwała komy, potem ustawiła że muszą być zatwierdzone i nawet nikt tego nie widział... plagiat to po prostu chamstwo. Mam nadzieję że Ci się uda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy to do Was dotrze bo posty są z roku 2014.... mam podobna sytyację na fb. Jakaś kobieta skopiowała moje, profilowe zdjęcie, które mam w komputerze i na kilku forach i portalach już mniej więcej 10 lat. Nie odpowiada na moje prośby usunięcia zdjęcia ze swojego profilu. W efekcie na facebooku są dwie osoby o innych nazwiskach, ale zdjęcie profilowe jest dokładnie to samo... Wkurzające, ale nic nie mogę zrobić a Facebook nie odpowiada na skargę. Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń