poniedziałek, 5 stycznia 2015

Różne niefirmowce... MLP nadchodzą!!!


U mnie na szczęście jeszcze jest biało... Śnieg stopniał, nie było go dwa dni, potem napadalo znowu, i teraz jest  :) Chyba nawet teraz pada... A ja nie mogę skorzystać z uroków zimy, i iść z końmi na dwór, bo jak na złość...Znowu jestem chora :-/  Tak... Dzisiaj generalnie jest już lepiej, ale wczoraj miałam jeszcze 40 stopni temperatury...Tak więc leżę. I z racji tego, że jestem zmuszona do bycia w domu, oprowadzę Was dzisiaj po kolekcji moich koni, które zbierałam, gdy byłam młodsza :) Jest ich baaaardzo dużoooo! Gdybym miała dodać je do schleich i Collecty, to razem byłoby to grubo ponad 150 modeli.  Chyba każdy z nas zbierał kiedyś koniki MLP, lub chociażby zamszowe "Filly". Ja zbierałam i to i to...Teraz nadeszła ich chwila sławy ;)

Mówiłam, że dużo? :-D To głównie MLP, lecz z tyłu widać duże konie, skali Traditional, i Lizusa Classics :)
Ale to nie wszystko...O nie... Teraz pokarzę Wam kolekcję Filly, którą zaczęłam zbierać...Bardzo dawno ;) Mam tych kurduplów ponad 60...


 Do wyboru, do koloru  :-D  Chyba kiedyś zrobię konkurs, w którym za nagrodę dam jakiegoś z tych tęczowych MLP... Choć raczej Wy się już MLP nie interesujecie, z resztą tak jak ja ;)


^.^

A oto jest najmniejszy koń z =e wszystkich moich koni, mniejszy od stablemates:

On ma czerwone oczy O.o
Z rodziny Lizusa :)


"Filly" Z wałachem lusitano schleich

Teraz te wszystkie tęczowe koniki są poupychane w pudła, i stoją w tych pudłach na szafie, w pokoju mojej siostry... Myślałam kiedyś nawet, żeby je sprzedać... ;) 
A tak z innej beczki, to zdecydowałam, że podzielę się z Wami moim opowiadaniem/książką (jak kto woli). Ale z racji tego, że jest za długie, aby publikowac je na tym blogu (to jest blog o modelach koni, a nie o fantastyce),  to założyłam osobnego bloga, w tym celu :) Czasami, gdy będzie się na nim pojawiał kolejny rozdział, będę Was o tym informować na tym blogu, ale nie obiecuję tego, bo nie będę dodawała notek w tym samym czasie tu i tam... Jeżeli macie czas, i lubicie nowoczesne przygody połączone z fantastyką, to zajrzyjcie, i zostawcie komentarz, będzie mi miło :)
Adres bloga ( i link):  jedno-zycie-dwa-swiaty.blogspot.com

Papatki!


13 komentarzy:

  1. Myślę, że mogłabyś to opowiadanie na tym blogu ;)
    A na drugiego na pewno wpadnę =)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie miło jak wpadniesz, i zostawisz ślad :) Jak by było to opowiadanie na tym blogu, to bym nie pisała już w ogóle o modelach... Bo te opowiadanie strasznie długie jest...
      Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  2. Fajne rzeczy. Ja tez miałam tego mnóstwo ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazbierało się przez lata... :)
      Juz ide do Ciebie :)

      Usuń
  3. Fajne koniki, Mam ogromną prośbę: Mogłabyś wstawić dokładne zdjęcia 2 koników
    z pierwszego zdjęcia, pierwszy rząd, drugi i trzeci od lewej. Ten siwek i srokacz,
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, nie ma problemu ;) Mam jeszcze dwa, które były razem z nimi w opakowaniu, więc wstawię w następnej notce :)

      Usuń
  4. Kiedyś miałam mnóstwo MLP (choć głównie podróby, ale za to ile...) kilka nawet wypatrzyłam wśród twoich ;) filly też zbierałam, ale obecnie oba z tych "gatunków" koniowatych przejęła moja siostra. Czy tylko nam kurduplowatym rożcą odpadały rogi?

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacne grono :D Ja sama mam chyba ze dwa z blind bagów xd no i jeszcze kiedyś coś tam zbierałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze zdjęcie jest z kucykiem Filly i z wałachem lusitano. Mały, różowy kucyk, naśladuje dużego i pięknego rumaka? Nie spotkałam się z czymś takim ♥! Zapraszam:
    nmrschleich.blogspot.com
    Zajrzysz? ♥!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dokładnie! :* Zaglądam już do Ciebie :)

      Usuń
  7. Rodzinka Lizusa najlepsza xD
    Pozdrawiam :)
    http://kopytnapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tego siwka w ostatnim rzędzie:-)

    OdpowiedzUsuń