poniedziałek, 9 marca 2015

Mojo Fun (Animal Planet)...

Hej!
Byłam niedawno w Auchanie. I właśnie tam znalazłam parę figurek firmy Mojo Fun. Kosztowąły tak jak w innych sklepach. czy w internecie, więc żądnych zniżek nie było. Zawsze chciałam obejrzeć te figurki z bliska, i szczerze mówiąc, zawiodłam się. Są gorsze niż na zdjęciach, a te w Auchanie były też mocno porysowane i uszkodzone :( Zamierzałam kupić jakiegoś, ale przez ich stan nie skusiłam się na ani jednego. Zatem zrobiłam tylko parę fot telefonem (dlatego taka jakość zdechła). Moim był ogier razy Quarter Horse maści jeleniej. Było parę egzemplarzy tego modelu, ale tylko ten miał ucho, reszta nie. Wstawiam foty, a Wy piszcie, jakie wrażenia! ;)






 Mój ulubiony ^.^




Tak więc jak juz mówiłam, te figurki nie za bardzo przypadły mi do gustu :/ W skali LB zostanę lepiej przy Collecta i Schleich. 
A gdy nie piszę na blogu, z reguły rysuję lub piszę, dlatego pokarzę Wam efekt tejże pracy :D :



Moim zdaniem nie są zbytnio udane, ale z chęcią poznam Wasze opinie :3 Zapraszam do komentowania, bo to mnie megaaaa motywuje :D

Wika :)


13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie rysunki są bombowe :)) Naprawdę, masz duuuży talent. Arabka zachwyca, a Mustang ma cudowne cieniowanie. Brawo ;)
    Mojo fun są różne, jedne lepiej inne gorzej wykonane. Mi się z tych tylko forda podoba
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow pięęęęękne rysunki! Rysujesz lepiej ( o jakieś 100 razy) ode mnie ;c
    Ten arab... Mogłabyś go wystawić w jakiejś galerii sztuki czy coś.
    A figurki- nawet ładne, ale ich stan... Też bym nie wzięła
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oceniaj się tak! Na pewno rysujesz prześlicznie :* I dziękuje <3

      Usuń
  3. Te rysunki,są mega !! <3 Perfekcyjnie cieniujesz,ja się dopiero uczę.W tym arabku to się normalnie zakochałam,jest cudowny ^_^ Jeśli można wiedzieć,czym go malowałaś ?? Ja posiadam jednego konika z mojo fun karego araba :3
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    mefistostable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo Dziękuję! <33
      Arabka suchymi pastelami Kohh I Noor :)

      Usuń
  4. Śliczne rysunki! :D Figurki bardzo ładne, ale stan w jakim są nawet na zdjęciach odrzuca... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Figurki są śliczne, ale ich stan woła o pomstę do nieba. Uważam, że figurki powinny być jakoś pakowane, bo jak sobie stoją na półce, to ktoś może zwalić, dziecko oderwać to i owo etc.
    Rysunek jest boski! Ja nadal nie rozumiem, co ludzie widzą w rysowaniu.xd
    sage-servant1.blogspot.com <---- zapraszam, nowy post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam zamiar kupić jakiegoś konia Animal Planet:) Świetne rysunki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne rysunki!! Są świetne <3
    Gratuluję nabytków ;3
    Zapraszam - http://deterrasomnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rysunki ;) Już dawno miałam skomentować ten post, ale telefon mi się zacinał. Konkurs rysunkowy już się niestety skończył i zajęłam drugie miejsce. Na pewno będzie ich więcej :D Graty konikow, mi się podoba z mojo fun fiordka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak już skomentowałam ten post :P Ja to mam czasami zaćmienie mózgu...

      Usuń
  9. Hay, chciałabym wiedzieć (ponieważ od dwóch dni znam Schleich) czg można je kupić w Auchanie? Z góry dzięki za odpowiedz ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam 10 figurek koni z Mojo i jestem z nich zadowolona. Są ładnie wykonane i realistyczne. W empiku są one w dobrym stanie i cenie, ale uwarzam, że najlepiej je kupować przez internet na monocerus.pl. Moim zdaniem są lepsze od Schleichów. CollectA też robi fajne konie i Breyer także, ale też piękne konie są z Safari LTD, Papo i Copperfox. Co prawda koni Schleich za bardzo nie lubię, ponieważ zaczynają robić na ilość a nie na jakość, nie zaznaczją mięśni i robią za dużo warkoczy i kokardek. Wycofane konie Schleich są o wiele lepsze, wtedy się starali, a teraz nie za bardzo. Akcesoria ze Schleich są mało realistycze lepsze są z Breyera. Bardzo ładnie rysujesz.

    OdpowiedzUsuń