sobota, 8 listopada 2014

Bardzo, bardzo, bardzo spóźniony konkurs

Hej!

Az wstyd...Takie braki mam na blogu...Ale ostatnio wogóle czasu niema... :( Szkoła, jeść spać, szkola, jeść spac ;) 
Ale napiszę Wam teraz NARESZCIE zasady konkursu, obiecanego. Banneru niestety w tym etapie nie bedzie (etapów jest wiecej), bo komp mi szwankuje, a na tablecie nie da się dodawać zdjeć :( Ale spokojnie, spokojnie, postaram się dodać banner do drugiego etapu :)
A więc, ZASADY:

1. Tematem pierwszego etapu jest ,,RAZEM RAŹNIEJ"
2. Biorący udział musi napisać w jednym z postów na swoim blogu: "Biorę udział w konkursie na blogu: www.moje-konie-schleich.blogspot.com u Wiktorii S.
3. Biorący udział ma za zadanie zrobienie zdjęcia o tematyce konkursowej
4. Oceniane będą: pomysł, oryginalność, wykonanie
5. Pod żadnym pozorem NIE WOLNO kopiować zdjęć z Internetu, jest to plagiat i grozi dyskwalifikacją i zakazem brania udziału w dalszych etapach konkursu
6. Punkty za każdy etap będą podliczane i końcowy wynik się liczy.
7. Można wziąć udział w etapie drugim, jeżeli nie brało się udziału w pierwszym itd.
8. Nagroda to wirtualny dyplom uznania z imieniem wygranego i jego blogiem
9. Zdjęcie musi być podpisane nazwą bloga lub wykonawcy
10. Zgłaszasz się w komentarzu pod tym postem, kiedy juz wszystko wykonasz.
11. Termin upływa 18 listopada, chyba, że mało osób weźmie udzial, wtedy przedłużę.
12. Zdjęcie wstawiasz w poscie na swoim blogu.



Z zasad to tyle, zapraszam jak najwiecej osób do udziału :D
PS. Jak komuś sie nudzi, to moze mnie sobie pooglądać na YT, nazwa kanały to Wiktoria S , mam tam filmiki o schleich ;)
Bye! Wiktoria S :D

12 komentarzy:

  1. A jeśli nie ma się bloga a chce się wziąć udział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jak, nie napiszesz wtedy Że bierzesz udział, ani nie wstawisz banneru. Nie mam też jak wstawić dyplom :)

      Usuń
    2. A nie masz bloga? Bardzo chcesz wystartować?

      Usuń
    3. Nie mam bloga, a bardzo chcę wziąć udział

      Usuń
    4. Ok, możesz...To zrób tylko zdjęcie...Ale jak mi je pokarzesz?

      Usuń
    5. ok.
      wiktoria.salzberg@interia.pl
      :)

      Usuń
  2. A jak mam to zrobić??? Tzn wysłać ci na maila, czy a moim blogu dodać zdjęcie???
    Z resztą dam radę... Chyba....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawić na bloga :) A jak juz wstawisz i napiszesz, to napisz w komentarzu " GOTOWE"

      Usuń
  3. No właśnie wstawić na blogu czy jak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia konksursowiczom :) Osobiście nie biorę udziału, ale życzę powodzenia dla osób, które biorą udział. Pozdrawiam :D
    Zapraszam : http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń