czwartek, 20 listopada 2014

Coś, czego jeszcze nie było, czyli...Moje rysunki :)

Hej :)

Pogoda nie dopisuje, cały czas zimno, i niema słońca, niema jak zrobic fajnych zdjęc modelom. U Was też taka okropna pogoda? Z racji tego, że nowych zdjęć niema,  dodam wreszcie moje...Bazgroły :) Właściwie, to nigdy Wam nie mówiłam nic o sobie...  O moich zainteresowaniach...(oprócz koni i kolekcjonerstwa figurek oczywiście ;) ) A więc teraz napiszę: Bardzo lubię rysować, malować, szkicować itd. Czasem mi to wychodzi, czasem nie xD. Czekam więc na Wasze opinie :) A, i jeszcze jedna sprawa dot, konkursu. Termin upływa dzisiaj, a otrzymałam zaledwie dwa zdjęcia... Nie popisaliście się :( Myślałam, że będzie większe zainteresowanie. W związku z tym, muszę odwołać konkurs, bo kto by robił konkurs dla dwóch osób?! Sorry...Ale nie ja. Może zorganizuje inny konkurs....Zobaczymy...Ale musi być zainteresowanie! Słyszycie? ZAINTERESOWANIE! No...To ten...Piszcie w komentarzach, czy zrobić jakiś konkurs, czy nie zrobic...I jak Wam sie moje prace podobają... Komentarze bardzo mnie motywują, naprawdę :)






To tyle na dziś, trzymajcie się! :*


4 komentarze:

  1. 1 jest REWELACYJNY!!! 2 też dobry, 3 ma coś nie tak z nogami a dalej już gorzej ;) ale ogólnie jest bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Amore Cane. Nie martw się! Jest tyle blogów do oglądania i nie da się wszystkich postów skomentować ;) ja sama nie ogarniam tego wszystkiego...
    Pozdrawiam!
    Agnieszka z bloga red-horse-farm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeee na moim blogu nie ma ani 1 komentarza xD :( a co do kokursuw to ja nie wiem czy tam sie jakies nagrody daje pozdrawiam monika z blogow koniamka.blogspot.com JaTyIPsy.blogspot.com no i o schleich´ach schleichlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeee na moim blogu nie ma ani 1 komentarza xD :( a co do kokursuw to ja nie wiem czy tam sie jakies nagrody daje pozdrawiam monika z blogow koniamka.blogspot.com JaTyIPsy.blogspot.com no i o schleich´ach schleichlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń