piątek, 20 czerwca 2014

CANDY!!!

Teraz tak na serio - CANDY RUSZA!!! A oto i banner:


Mówię od razu, że candy się odbędzie, jeśli udział weźmie minimum 10 osób. Zgłoszenia przyjmuję do... No właśnie nie wiem... Do 1 lipca? Może trochę dłużej... Zobaczymy ile chętnych będzie. Udział oczywiście jest darmowy.Przy losowaniu  będę brała pod uwagę aktywność na blogu, czyli kto najwięcej komentuje ma największą szanse na nagrodę.
WARUNKI:
1. Trzeba wkleić baner na swojego bloga.
2. Napisać w poście adres mojego bloga
3. Miło mi też będzie jak dodacie mojego bloga do obserwowanych ;-) Ale to nie warunek xD
4. Napisać w komie, że się zgłaszasz i  podać adres swojego bloga

 Ale może pokażę nagrody, bo to Was pewnie najbardziej interesuje :-)

1. Kantar dla breyer traditional (może na classica też wejdzie):



Prosty bo prosty, ale zawsze coś ;-) Prezentuję na klaczy pinto, wielkości traditionala. Kantar posiada długi uwiąz, wykonany z dwukolorowego, trwałego materiału. Prezentuje się ładnie na modelach.

2. Derka dla kuców i małych koni:




Derka jest wykonana z czystej bawełny. Zdobiona na dole, z boku zapinana na różowy guziczek. Idealnie pasuje na roczniaka pinto, ale podejrzewam, że ładnie by leżała też na dartmoorach. Koń oczywiście nie jest w zestawie ;-)


3. Uwiąz dwukolorowy:



Uwiąz doczepiany do kantarów dla koni brayer classic lub trad. Dwukolorowy, kolory dobrane do siebie kontrastowo. Z trwałego materiału.

4. Figurka konika:



Konik jest uroczy. Z bólem serca oddam go komuś z Was. Bardzo dobrze pomalowany - cieniowanie widać na fotce. W realu jest jeszcze słodszy. Jego ogonek i te kopytka! Po prostu oh i ah! Posiada taki złotawy łańcuszek, który pozwala jego prowadzenie.


A tu porównanie skali ze źrebolem schleicha. Odrobinę mniejszy jest ten mój źrebaczek ;-)

I wszystko razem:



Jeżeli któryś z warunków nie zostanie spełniony, od razu dyskwalifikuję. Życzę wszystkim powodzenia i oczywiście wygranej!!! :-P

Wiktoria S



12 komentarzy:

  1. Biorę udział
    http://dreamstableschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    http://amore-cane.blogspot.com/

    Zapraszam również do mojej loterii, do wygrania siodło i uzda w skali collectA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się też zgłaaaszaaaam
    A takiego konika (4) też mam ☺
    Pozdrawiam moje-konie-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki :d Nie wiem czemu wpisałam adres twojego bloga ;0
      stajniazplasteliny.blogspot.com

      Usuń
  4. Narazie mam tylko 6 zgłoszeń. Niestety to jeszcze za mało...

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział w Candy :)
    http://capricornmeadow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział !:)
    http://schleichewci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam też na mój Moje-konie-schleich ;)
    http://konieschleichnazawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział ;)
    http://starschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne akcesoria :3

    horseforceone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak ty nam te nagrody dasz?

    OdpowiedzUsuń