środa, 11 czerwca 2014

Obwieszczenie... xD

Muszę niestety Was poinformować,
że przez najbliższy czas mnie nie będzie. :-( Powód? Problemy z netem. Pozatym zdaje mi sie, że nikt tego bloga nue czyta. Pod większoscią postów pisze ,,brak komentarzy". Nie jest to motywujące, ale cóż... Każdy kom motywuje mnie do pisania postów. W związku z nieobecnością, Candy zostaje przesunięte. Zdradzę tylko, że do wygrania jest m.i.n figurka konia. I candy sie rozpocznie, jak udział weźmie ok. 10 osób. W następnym poście, jak wróce, dodam baner. To papajki!!!


















8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki:-) Fajnie że jednak ktoś tutaj zagląda:-)

      Usuń
  2. Fajnie, będzie candy.


    schlleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam i zapraszam do nas - http://deterrasomnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również czekam z niecierpliwością na candy. Nie martw się. Czasem się zdarza, że nikt nie napisze komentarza, ale pod następnym, będzie ich mnóstwo ;) Bardzo lubię twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go czytam codziennie!! Tylko nie zostawiam za sobą komentarzy bo zawsze muszę "udowodniać że nie jestem automatem" i pół godziny się męczę żeby napisać co kolwiek

    OdpowiedzUsuń