niedziela, 29 czerwca 2014

Filmik - własnoręcznie zrobione ogłowie schleich


Hej :-)
Dzisiaj tylko filmik... A to dlatego, że jestem na wsi i komp się zacina... (Od razu mówię, że z tego powodu posty będą rzadziej :-(  ) A pozatym przyda się od czasu do czasu cuś nowego ;-P  A więc dziś będzie moje własnoręcznie zrobione ogłowie dla końuśnych. Nie będę nic opisywała, bo w filmiku wszystko jest...  Dobra, nie przeciągam już, PACZAJCIE!!!
Źródło: mój kanał na yt :-)


To na tyle dzisiaj, pamiętajcie o candy, PAPATKI!!!
PS : jakby coś nie zadziałało, to mój canal na yt to Wiktoria S

3 komentarze:

  1. Śliczne ogłowie ! ;) Tylko kiepska jakosc filmiku, ale to nic..:D Pozdrawiam !
    Zapraszam : http://schleichewci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) Nagrywałam telefonem... Więc kiepska jakość ;)

      Usuń
  2. Śliczne to ogłowie :3 Super te doczepiane/odczepiane wodze :)

    OdpowiedzUsuń