sobota, 7 czerwca 2014

Schleichowe Zamieszanie






Hejcia! Dzisiaj będzie foto-show! Schleichy ostatnio coś są jakieś dziwnie fotogeniczne...Ale dlaczego by  nie skorzystać z okazji i porobic pare fotek? Powyżej i poniżej klacz shire ze źrebaczkiem- figurki Collecta -
Deborah Mc Dermoth. Gucio i Desira :


Desira też ma dziś dobry humor ;-P

I kolejne udane dzieło Deborah - Collecta Mustang mare 88543 '' Selena '' Pieszczotliwie nazywana po prostu '' Sel '' :




A teraz parę fotek schleichów, (już się nie mogły doczekać opublikowania!)


Frezja i Figaro

I na padoku...

A tutaj Bona ze swoim nowym zestawie, o którym napiszę niebawem!


To jest chyba moje ulubione zdjęcie. Pięknie tu wyszła moja klaczka...


I ty chyba na tyle... Oczywiście WSZYSTKIE zdjęcia zostały zrobione przeze mnie, NIE WOLNO  KOPIOWAĆ ich pod żadnym pozorem, bez mojej zgody. Scenerie, które widzicie w niektórych zdjątkach, również zostały zrobione własnoręcznie przeze mnie.
To narazie, tzn, do następnego postu!!! ^.^


















2 komentarze: