poniedziałek, 9 czerwca 2014

Collecta AQH stallion, nr.88585 ''Dante'' Deborah McDermoth

Tak, nóóówwwkkkaaaa!!! Tym razem to Anerican Quarter Horse stallion, czyli po prostu Dante. Metka, przy nodze mojego konsia podsunęła mi pomysl na imię. Tylko parę fot, bo czasu mało :-)




Co by tu... No np. jego poza-  jest wprost wyciągnięta z cuttingu. Siodło- zestaw rk. schleich, czaprak- zrobiony z ciepłego jakby zamszu, jeździec- Maja, zestaw rk. schleich. Zdecydowanie bardziej pasował by cowboy ale niestety nie mam go w posiadaniu.




Nawet dęba staje... Oh, Maja z Vanessą będą sie musiały namęczyć, aby go ujażmić:-)



Każdy może coś mieć z ładnej pogody ;-) Dante kocha podziwiać niebo...

To chyba na tyle dzisiaj... Może jeszcze wstawie fotke z jazdy konnej:


To papatki! Pamiętajcie- za niedługo candy i wybór najlepszej klaczy w stajni!!! :-)












3 komentarze:

  1. Też mam ten model. Mój ogierek nazywa się Efez ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś myślałam nad kupnem tego modelu i chyba się na niego zdecyduje

    schlleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń