sobota, 27 grudnia 2014

Pierwszy Śnieg, czyli wyczekana zimowa sesja

U mnie wczoraj spadł śnieg. Oczywiście od razu ubrałam się i wzięłam modele na wyczekiwaną sesje. Mimo dodatnich temperatur śnieg nie stopniał jeszcze całkowicie, więc jest dobrze, jak na razie ;)  Nie brałam na sesje zbyt wielu koni, ale tymi szczęściarzami byli: Klac z pinto schleich, Zara, ogier fryzyjski Friscon, schleich, ogier camargue, Habonero, i źrebak Collecty, Gucio. Plus oczywiście dochodzi do tego jeszcze dwóch jeźdźców. Alaski (folblutki jakby ktoś nie wiedział) nie wzięłam celowo, bo chciałam zrobić jej osobną sesję. Lady A., możesz się czuć wyróżniona ;) Nie będę się już tu tak rozpisywała, więc macie już zdjęcia:









Friscon <3

Kocham to zdjęcie <3







I na koniec mój mały biały misiu. Figa jest teraz w swoim żywiole ;)
Zdjęcia z tej sesji uważam za udane. Jak już mówiłam, za niedługo sesja folblutki ( o ile śnieg nie stopnieje). A może jeszcze dzisiaj sesje zrobie, i dodam w dniach następnych...? Zobaczy się ;) Piszie, jak Wam się zdjęcia podobają! Każdy komentarz mnie motywuje do dalszego pisania bloga :D A jak ktoś nie wyraził swej opinii pod postem z Alaską, to zapraszam niżej! :)

To by było na tyle, do zobaczenia!
Wiktoria :)

14 komentarzy:

  1. Śliczne zdjątka i piesio! Zazdroszczę śniegu, u mnie co prawda jest go trochę, ale nie więcej, niż 5 mm. Zapraszam do mnie na n/n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Nie martw się, pewnie napada za niedługo...Skoro u mnie napadał :)

      Usuń
  2. U mnie śniegu brak... :(
    Sesja udana, śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięx :P Pewnie za niedługo spadnie śnieg także u Ciebie :)

      Usuń
  3. U mnie śniegu niewiele, ale da się przeżyć... Fotki bardzo ładne ^^
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też właśnie spadł :) U mnie j owa notka z sesją też na śniegu... www.schleich-mai.blogspot.com zostaw komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! U mnie śnieg jest ale w minimalnej ilości... Ale i tak można zacząć robić zdjęcia na zimowym tle już powoli :) U nas n/n zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam z modelami na zimowej sesji przy minimalnym śniegu. Lepsze to niż nic...
    Zacne zdjęcia, a jakże inaczej :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podobają :) No...Lepszy rydz niż nic ;) Cho ja grzybów nie lubię...Haha :)

      Usuń
  7. Ładne zdjęcia :D
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post i piękne zdjęcia :)
    PS zapraszamy na naszego bloga - dopiero zaczynamy
    koniarschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń