poniedziałek, 29 grudnia 2014

Kantarkowy zawrót głowy - dwa kantary w skali Classics

Hej!

Byłam niedawno na jarmarku w  Krakowie. Było bardzo fajnie, nie powiem...Dużo ludzi, ten świąteczny klimat...Tylko wtedy jeszcze śniegu nie było, a szkoda ;) Widziałam  też (jak to z resztą w Krakowie) duuużo dorożek. Konie były piękne, srokacze, pinto, kare, gniade...Do wyboru, do koloru. Jako tako jako pamiątkę przywiozłam sobie rzemyki w róznych kolorach...Mając na myśli oczywiście moje modele, i kantary dla nich :) Zrobiłam w sumie dwa kantary (tak wiem, dużo to to nie jest) , ale tylko na skalę Classics. Mam tu na myśli oczywiście moja Alaskę...Ale kantary pasowały jeszcze na kogoś...Zaraz zobaczycie, kto to taki.
 Pierwszy kantar już widzieliście. Jest to kantar sznurkowy, w kolorze jasnego różu.Na obszerny opis nie macie co liczyć...Bo co tu o tym pisać ;) Wy mi napiszcie, czy Wam się podobają...

Z lewej



Uwiąz odpinany... :P






Dobra. To był kantar sznurkowy. Teraz Wam pokarzę drugi kantar, tym razem w kolorze morskozielonym, czy turkusowym, jak kto woli :) Osobiście kocham ten kolor, a Alasce też w nim ładnie...







Na zapinanie :)


W całek okazałości, z uwiązem

Aww...Alaska jest taka piękna...A ten kantar jeszcze to podkreśla ;)
Z przypinanym uwiązem, jak poprzedni kantarek...

Bez uwiązu ;)



Uwiąz różowego kantara jest dłuższy niż ten turkusowy... Ale to nic ;)

 A wicie, komu jeszcze pasują te kantarki...? Sama się dziwię :0 Ale pasują na mojego tarancika, Lizusa! :P  Ten konik stał zawsze w kącie, był przeze mnie niezbyt doceniany...A tu proszę...I mu w tym turkusie bardzo ładnie! :) Chcecie, żebym napisała o Lizusie notkę...?




I  jeszcze oba kantary :)

 Co by tu Wam jeszcze powiedzieć... Dziękuję, że komentujecie mojego bloga :)  Niektórych widać pod każdą moją notką, i za to Wam bardzo gorąco dziękuję! Zapraszam do komentowania - to na prawdę wielka motywacja dla mnie... Piszcie, jak Wam się kantary podobały...I czy mam robić o Lizusie notkę ;) Za niedługo sesja Alaski na śniegu! :P
3majcie się!

Wiktoria :)


20 komentarzy:

  1. Kantary- mistrzostwo! Chciałam zrobić mojemu Rebelliousowi, ale nie wiem, jak się do tego zabrać :/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistrzowskie może jeszcze nie są... :P Dzięki bardzo :)

      Usuń
  2. świetne kantary ! szczególnie podoba mi się ten niebieski :D
    http://naszapasjaupodkowy.blogspot.com/2014/12/moj-hmm-ktorys-tam-custom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne oba kantary, ale jednak to ten niebieski wygrywa ♥. A ten uroczy tarancik to kto to? Z chęcią przeczytam o nim notkę :). Zapraszam do mnie na nowości!
    http://konieschleichlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się chyba ten niebieski też bardziej podoba szczerze mówiąc ;) Mojego tarancika wstawię zdjęcia w następnej notce, jeżeli chcesz :) A Twojego też widziałam, jest śliczny <3

      Usuń
    2. No to w takim razie, czekam na fotki tego koniucha :D

      Usuń
  4. Śliczne kantarki, mam podobnego Lizuska, tyle że mój jest kary :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;3
    http://stajniapraga-modelekoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też podobne kare i gniade, tyle, że w skali LB, a mój Lizus jest Classics :) Już wpadam do Ciebie!

      Usuń
  5. Bardzo ładne, estetyczne. :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kantary. Ten Lizus jest podobny do tego Breyera Classic:http://www.identifyyourbreyer.com/identify/Classic/CAS.htm
    Też mam takiego tyle że mój jest większy od Traditionali.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kantarki ;) .
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo ładne kantary! Kocham ten niebieski! Też mam takiego mechatego koniutka, tylko, że mój jest kary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dzięki! Aż się ciepło w tej zimie robi, gdy się czyta Wasze komentarze <3

      Usuń
  9. Bardzo ładne kantary, ale Lizus najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięx :) Heh, widocznie mamy wschodzącą gwiazde w naszej stajnii...

      Usuń