wtorek, 30 grudnia 2014

Śnieżna Sesja Alaski


Dzisiaj wreszcie zabrałam się za robienie zdjęć do sesji Alaski. Ale z Alaską zabrałam jeszcze kogoś...I nie, nie był to Lizus :P Zabrałam jeźdźca, czyli Annę! :) Parę osób chciało jednak foty Lizusa. Zrobię je...Ale tarancik będzie gwiazdą następnej notki! :P  Myślę, że efekty mojej pracy Wam się spodobają... :)
Nie będę się rozpisywała, miłego oglądania!














<3

"Wy juz macie zdjęcia, teraz ja! " :P Kocurek mi przeszkodził w dalszej sesji... :)
Ze zdjęć jestem nawet zadowolona...Chyba nie wyszły najgorzej :P I TAK, są podpisane! Jakimś cudem mi się chciało... :P Jak juz mówiłam, Lizus będzie w następnej notce.  A Wam...Jak się zdjęcia podobają? I nowe, zimowe tło na blogu? I jeszcze jedno...Dzięki za tyyyle komentarzy pod ostatnim postem! Jesteście kooochaniii <3 :* Mam nadzieję, że u Was już też spadł śnieg, i zrobiliśie już pierwsze zimowe sesje... :)

No to do następnego postu!
Wiktoria S  :)

20 komentarzy:

  1. Najlepiej wyglądają te, które przerobiłaś na czarno-białe! Mam słabość do takich zdjęć! Czekam na Lizusa i zapraszam do mnie! (nie wiem, czy komentowałaś notkę, czy nie, bo się w tm wszystkim nie połapuję) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W najlepszym wypadku foty Lizusa jutro lub po jutrze :)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia! Juz nie mogę docekać się sesji Lizusa =D
    Ok pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że się podobają! :D Sesja juz niedługo... :)

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia, czekam na sesje Lizusa :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się szczególnie druga fotka od góry :)
    Na ostatnim zdjęciu jest potwór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Tak! To potwór, nie dość, że mi modele poprzewracał, to się jeszcze do mnie łasił cały czas ;)

      Usuń
  5. O jak ładnie :), śliczne cordeo, sama robiłaś?
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :) dzisiaj u mnie zaczął padać śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. U mnie Nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne fotki :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! Juz wpadam do Ciebie :)

      Usuń
  9. fajna sesja może chceż wziąźć udział w moim konkursie

    OdpowiedzUsuń