niedziela, 7 grudnia 2014

Breyer Quarter Horse Stallion- Painted by Wiktoria S

Już daaaaawno dostałam zestaw do malowania koni breyer (na urodzinki w lipcu. o ile się nie mylę), ale jakoś teraz dopiero o nim piszę :) A właściwie dzisiejsza notka będzie poświęcona tylko jednej z dwóchfigurek z tego zestawu. Jest nią ogier rasy Quarter Horse, Paddock Pals, którego oryginał wygląda tak:
źródło zdjęcia: dorotheahhh.blogspot.com


Oczywiście w opakowaniu był cały biały, ale to ten sam, identyczny mold. Juz po moim pomalowaniu: (zdecydowałam się na maść trochę podobną do Roan Bay) :

No. :) Na obszerny opis nie liczcie, jeżeli wogóle coś o tym napiszę, bo to w końcu ja go malowałam :) Musicie zadowolić się jedynie zdjęciami...I sami zdecydować, czy się Wam podoba, czy nie :)

Pierwszą rzeczą, która się rzuca w oczy ( i która mnie rani po prostu) to są te białe "plamki " na zadzie. Powstały w skutek nieszczęśliwego transportu konika :( Ale trudno, jakoś muszę to zdzierżyć... Starałam się też jakoś przyzwoicie go wycieniować...Ale efekt wyszedł taki jaki wyszedł, i też się muszę nim zadowolić ;) Oceńcie sami, czy ten mold Wam się w takim malowaniu podoba? :)




Jak już pewnie zauważyliście - ma jedną białą odmianę na nodze









Pod światło :*
 Zrobiłam też kantarek, specjalnie dla niego, który pasuje bardzo kolorystycznie :) To teraz w tym
kantarku:







 Czekam na  Wasze opinie pod  tym postem, Pozdrawiam gorąco!
PS: Już ponad  5 000 wyświetleń bloga! Jesteście koooochani!  ;)

3 komentarze:

  1. Fajnie malowanie tylko szkoda że takie jasne, popracuj na małych modelach też sama :) Polecam dużo folii bombelkowej na transport ;) Zapraszam do nas! jkstable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mold bardzo ładny i malowanie również :)
    Fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne malowanie jak i model ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń