czwartek, 4 grudnia 2014

Perę fot Frezji i Elizy

Nie mam jakoś veny dzisiaj na pisanie...Model sie praktycznie nie zmienił...Ale ma już głowę :) Postanowiłam więc, że dodam parę fotek Elizy i Frezji. Nie robione w jakims plenerze, tylko...Na moim biurku... :P Jutro Mikołajki :D Dostaniecie jakieś modele? Ja osobiście nie mam pojęcia...Mój Mikołaj jest spontaniczny, ale obstawiam ogiera rasy Morgan Collecty :) MAcie te fotki: (Według mnie ta para do siebie bardzo pasuje)


Czyż nie ślicznie razem wyglądają? :)
I LOVE THIS PHOTO <33  :*
To mi się też bardzo podoba :*

Piękna mordka Frezji ^.^
Bo po co komu siodło?! :)
Na oklep :)
t
 To tyle z Frezji i Elizy :) Chyba widać, że zdjęcia nie byłu moim tabletam robione (który robi foty jakości - jak powiedziała Sandra Pauch- tosterowej ;) ) Nawet moge je zaliczyc do udanych :) PEwnie jesteście ciekawi, jak tam młody, więc dam dwa zdjęcia:
Troche duuuża głowa... Ale trudno...Masą sie wyrówna te proporcje.
Chyba jak narazie to wszystko, 
POZDRÓWKI!

5 komentarzy:

  1. Chyba pierwszy raz widzę tę amazonkę od tyłu - jakie ona ma długie warkocze :)
    Konik świetnie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Capricorn pierwszy raz widzę od tyłu i jest śliczna. :)
    Piękne foty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :) Czekam na konika! Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :) Widzę, że postępy w pracy są :D
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń