wtorek, 23 grudnia 2014

Wesołych Świąt!

Już jutro Wigilia Bożego Narodzenia! Właśnie... Święta Bożego Narodzenia...Czas, którego idea polega na spędzaniu czasu z najbliższymi...To czas pojednania, spotkania się z rodziną i przyjaciółmi... W Stadninie Folwark również obchodzone jest te święto. Ozdoby świąteczne i zapach pierników wprowadzają nie tylko ludzi, jak i konie w piękny nastrój...A nie zapominajmy, że o północy, 24 grudnia konie mogą przemówić ludzkim głosem! ;) Moi kochani! Życzę Wam wszystkim, aby nadchodzące Święta były dla Was wyjątkowe, i magiczne! Życzę Wam duuuużo figurkowych nowości z roku 2015, abyście często i z przyjemnością wchodzili na mojego bloga, i tak jak do teraz, lub jeszcze aktywniej komentowali go :) I co najwazniejsze...Dużo zdrowia, które właśnie teraz mnie opuściło... Ale powoli wracam już do siebie, nie chcę być przecież chora na święta :) 

 Śnieg (w postaci waty) spadł na moje półki z modelami...Dekoracji też u nas nie brakuje!
Na ścianach powieszone zostały motywy zimowe, oraz świąteczne, aby jeszcze bardziej wprowadzić wszystkich w ten świąteczny klimat...

 Chyba w Stajni Folwark nie było jeszcze nigdy tak nastrojowo! :
A co to za konik do nas przygalopował...? A raczej...Się przybujał... ;)

 Bo...Kto nie lubi śniegu? :) Szkoda, że u mnie jeszcze nie spadł :-/

A więc życzę wszystkim jeszcze raz Zdrowych, Pięknych, Figurkowych Świąt! :*
  
Wiktoria S

12 komentarzy:

  1. U mnie śnieg nie spadł :/
    Tb też życzę wszystkiego najlepszego dużo prezentów i pijanego Sylvestra ;D
    Ok Pozdro! I wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. U Was w stajni też super :)). Pozdrawiam, również wesołych świąt! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. OdwiedZam bloga od dawna! Jestem schleich-mai.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Ja muszę jeszcze pododaawać trochę dekoracji i moja półka też skończona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne dekoracje ;) Również życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy nadzieję, że dziś na wigilii będziesz już zdrowiutka :)
    Śnieg z waty i ta biała półka świetnie do siebie pasują i razem z ozdobami oddają zimowo-świąteczny nastrój!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się dzisiaj na szczęście lepiej czuję, dzięki :)

      Usuń