środa, 17 grudnia 2014

Ogłowie i niedokończone siodlo w skali Traditional


Dzisiaj zaprezentuje Wam część mojej niedokończonej pracy nad ogłowiem i siodłem na konie w skali Traditional.  Może najpierw ogłowie:


Tylko sie nie śmiać, bo to moje pierwsze ogłowie i siodło na tą skalę... I specjalnie na tego konia.
Zostało wykonane, z materiału podobnego do rzemyka... Nie wiem co o nim więcej rzec... Że nie zbyt mi się udało...



 Ogłowie jest bez nachrapnika, bo nie był on w przypadku tego konia konieczny. Angora ma w pysku magnes, którego imitacja wędzidła doskonale się trzyma.

Pora na siodło. głównie ono nie jest skończone, bo nie ma jeszcze strzemion i zapięć popręgu...Ale da się przeżyć. Tym, którzy mają słabe nerwy, radzę wyłączyć jak najszybciej tego posta! ;)


 Nic pod tybinką niema! :)


Tak...Angora ma ruchoma głowę...Może ją schylać...


I jeszcze w całej okazałości:


 Nad moim modelem w ogóle nie pracowałam, z prostej przyczyny: brak czasu. Nadal nie mam nawet imienia dla konika. Wiem, że będzie raczej kasztanowaty (mam słabość do tej maści). Jakies propozycje imion? :) Siodło Angory na niego ni pasuje, jest za duże, ale ogłowie jak najbardziej dobre:


I jeszcze takie porównanie skali - mój model i Angora:


Ten zestaw jest moim pierwszym jaki wykonałam, więc proszę o wyrozumiałość :)  Mam do Was takie pytanie: lubicie skoki na oklep? Bo ja bardzo lubię skakać na oklep... Wstawię na koniec zdjęcie z takich oto skoków:

Kocham to zdjęcie :)  A jak się Wam podoba? :)

Trzymajcie się!
PS. Za parę dni będzie u mnie FOLBLUTKA!! :P

6 komentarzy:

  1. Jak na pierwszy raz nie jest źle. Ogłowie wygląda jakby należało do jakiegoś kowboja, który własnoręcznie związuje z rzemieni uprzęże dla swoich mustangów :) Nie wiem czy o to ci chodziło, ale taki właśnie efekt powstał.
    Ładnie skaczesz. To twój własny koń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jeździec ma styl kowboja, więc jest OK :) Nie, to niestety nie mój koń, tylko mam na nim jazdy... ;)

      Usuń
  2. Śliczne siodło i ogłowie . Ładna fotka ;) .
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com
    P.S. Zrobiłam porównanie o które mnie prosiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Widziałam porównanie, przydało się ;)

      Usuń
  3. Fajny skok ;) zestaw jak na pierwsze raz też ok ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw super :) wpadnij do mnie www.schleich-mai.blogspot.com zostaw koma!

    OdpowiedzUsuń