poniedziałek, 15 grudnia 2014

Nominacja do LA...


Zostałam nominowana przez:  amore-cane.blogspot.com  (Dzięki!)

Nominację dostajemy od osób, którym spodobał się nasz blog. Musimy odpowiedzieć na 11 pytań, które otrzymaliśmy, a następnie wymyślić swoje 11 oraz sami nominować kolejne 11 blogów. O nominacji trzeba poinformować, nie można nominować osoby, która nas nominowała.


1. Dlaczego zbierasz modele? Dlaczego nie przestajesz?
Zbieram modele, bo to po prostu pasja. Nie wyobrażam sobie parę lat zbierać, szukać ofert, unikatów, i nagle tak z dnia na dzień przestać... Dlatego :) 
2. Który model jest twoim ulubionym i dlaczego?
Hmm....Trudne pytanie.  Zawsze w mojej kolekcji najbardziej podobał mi się ogier Tennnesse Walker Schleich, ale też klacz rasy mustang Collecta. Ta druga była moim pierwszym modelem, i mam do niej sentyment. Ale ogólnie to lubię wszystkie modele ;)
3. Którego ze słynnych koni lubisz najbardziej? Dlaczego?
Ruffian. Zdecydowanie Ruffian. Choćbym czytała jej historię 100 razy, zawsze mnie wzruszy. Po prostu mi jej żal, była na prawdę świetną klaczą, która dokonywała rekordów jak żadna inna klacz. Wiem, że np. Secretariat może miał lepsze czasy od niej, ale Ruffian darzę największym szacunkiem. 
4. Masz jakiegoś swojego ulubionego konia (swojego/z którym masz styczność)?
Niestety nie mam swojego konia, ale są takie, które po prostu kocham, i nie zamieniłabym na żadne inne. Na pierwszym miejscu jest gniady wałach rasy sp, Efor. Stoi w OJ Włosań, pod Krakowem, czyli niestety daleko ode mnie... :( Ehh... Taka miłość na odległość...
5. Czy twoi znajomi widzą, że zbierasz modele? Jak to przyjmują?
 W większości wiedzą. Nie jest to dla nich nic nadzwyczajnego, bo dla nich  jestem ta, która ma wszystko co z końmi ;) Czasami to nawet przydatne, bo wiedza co mi kupić, i kupują na urodziny :)
6. Która skala jest twoją ulubioną i dlaczego?
Najwięcej mam koni skali Schleichów. Nie zajmują dużo miejsca na półkach, i zmieści się ich więcej ;) Choć czasami oczywiście kupie konia w skali Classics, lub na wyjątkowe okazje- Traditional.
7. Kupujesz modele w sklepie stacjonarnym czy przez internet? A może tu i tu? Dlaczego tak, a nie inaczej?
I tu i tu. Przez Internet wygodniej, bo większy wybór, ale czasami trzeba długo czekać.
8. 3 fakty o tobie, których jeszcze nie publikowałaś.
 - Jestem brunetką
- Mam brązowe oczy
- Kocham skoki! (na koniach oczywiście)  <3
9. Masz zwierzaki? Wstawisz zdjęcie/a?
Mam psa. Owczarek podhalański, Figa:


 10. Ile masz lat, a ile miałeś/aś, gdy zaczynałaś przygodę z kolekcjonerstwem?
Mam parenaście lat. Gdy zaczęłam zbierać modele, miałam...Z 11 lat...?
11. Ile masz obecnie modeli?
Gdzieś tak około 50.


JA NOMINUJĘ:
  
 capricornmeadow.blogspot.com
schleichemci.blogspot.com
damaroy.blogspot.com
biegnacy-znaczy-wolny.blogspot.com
red-horse-farm.blogspot.com
larositastable.blogspot.com
_________________________________________
A więc moje pytania:
1.Co Cie natchnęło do założenia bloga?
 2. Jak dawno zaczęłaś pisac swojego bloga?
3. Kolekcjonerstwo to pewnie Twoja pasja. Dlaczego?
4.Jak jest Twoja ulubiona firma produkująca figurki?
5. Od jakiego czasu zbierasz modele? 
6. Gdybyś mogła- wolałabys malować, czy rzeźbic figurki? 
7.Która firma według Ciebie jest lepsza: CollectA czy Schleich?
8. Masz swoją ulubiona rase konia?
9. Wolisz skoki czy ujeżdżenie? Dlaczego?
10. Co lubisz oprócz jazdy konnej i kolekcjonerstwa?
11. Wolisz rysowanie czy fotografowanie?  
 ___________________________________________
Wiem, że nominowałam za mało osób...Ale trudno :P 
Pozdrówki! :)
 

5 komentarzy:

  1. ile już dostałaś nominacji ? :D (ja zero xD, ale penie nie zasługuje :p )
    zapraszam - http://naszapasjaupodkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że przyjęłaś nominacje. Piękny pies! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! Na pewno odpowiem. Tymczasowo nie mam czasu zbytnio pisać postów ;) Notka powinna pojawić się najpóźniej w piątek :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny piesio ^_^
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń